Thursday, September 30, 2010

dinas emas kelantan



1) mungkin beginilah rupa dinar emas kelantan.

2) saya tidak tahu apakah yang difikirkan oleh pemimpin PAS kelantan apabila mengajak rakyat kelantan mengunakan emas dalam perbelanjaan seharian.

3) adalah tidak logik untuk kita membawa wang emas yang berat kemana-mana dan ini amat merbahaya.

4) saya tertanya siapa penasihat yang mencadangkan idea ini.

5) nampak seperti kurang bijak tapi mungkin ada alasan yang baik oleh mereka.

6) mungkin ini adalah peluang untuk mereka menjual emas. pasti ada pihak yang terlibat untuk menghasilkan emas ini. saya tidak tahu.

7) tapi untuk melakukan transaksi seharian dengan membawa emas adalah sesuatu yang lucu budak sekolah pon boleh fikirkan benda seperti ini.

8) anda boleh baca di blog chedet bagaimana transaksi emas boleh digunakan. ini jika digunakan dan dikeluarkan secara berterusan emas akan habis.

9) tapi saya pasti idea dinar emas kelantan ini akan lenyap. saya pasti. macam biasa.

No comments: